Objectius d’aprenentatge - Tercer nivell de
concreció
|
Àrea 1:
Descoberta d’un mateix i dels altres
|
·
2.1.1 Posar en coordinació ambdues mans,
aplicant mes o menys força o fent ús de la pinça en accions de: picar,
estripar, pastar, modelar, emmotllar.....
·
2.4.1 Mostrar seguretat emocional i física per
mitjà de propostes d’activitats en petit grup.
·
4.2.3 Gaudir de la pròpia acció i de les
activitats proposades per l’educador/a.
·
8.3.1 Controlar el moviment del propi cos en la
dansa.
·
8.3.2 Mostrar les pròpies emocions, interessos
i preferències amb l’actitud corporal i amb l’expressió verbal.
·
8.3.3 Mantenir, durant un temps previst, la
coordinació de moviments i variar-ne la velocitat.
|
Àrea 2:
Descoberta de l’entorn
|
·
2.2.1. Observar tradicions pròpies de la festa
d’en Serrallonga.
·
2.2.2. Conèixer elements característics de la
festa d’en Serrallonga i dels oficis.
·
2.2.3. Identificar la disfressa del bandoler
amb la figura i la festivitat del Serrallonga.
·
2.3.1. Mostrar una actitud de cura i respecte
per l’entorn natural.3
·
2.3.2 Mostrar coneixement dels costums o reaccions
de determinats éssers vius.
·
6.1.1. Explorar els elements dels seu entorn
immediat: animals i plantes.
·
6.1.2. Escoltar i identificar de manera intuïtiva sons dels diferents animals o de l’entorn.
·
6.2.1 Identificar alguns estris emprats en els
oficis.
|
Àrea 3: Comunicació i llenguatge
|
·
4.1.1 Completar ritmes, cantarelles i frases
conegudes.
·
4.2.1 Mostrar atenció en les activitats orals.
·
4.2.2 Descriure alguns objectes, imatges i
situacions presents.
·
8.1.1 Apreciar i discriminar les diverses
textures, sabors i olors: fi/rugós, dolç/salat, ...
·
8.2.1 Comprendre i interpretar les cançons i
els contes.
·
8.4.1.Treballar la capacitat de reconèixer sons específics per a desenvolupar l’atenció auditiva
·
8.4.2.Discriminar i apreciar l es qualitats del
so: so/silenci, fort/fluix i llarg/curt.
·
8.3.4 Reproduir sons rítmics amb les parts del
cos.
·
8.4.3 Discriminar so-soroll-silenci
·
8.4.4 Discriminar diferents timbres
d’instruments
|
dimarts, 22 de desembre del 2015
Objectius d’aprenentatge - tercer nivell de concreció
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada