dimarts, 22 de desembre del 2015

Objectius d’aprenentatge - tercer nivell de concreció





Objectius d’aprenentatge - Tercer nivell de concreció
Àrea 1: Descoberta d’un mateix i dels altres
·         2.1.1 Posar en coordinació ambdues mans, aplicant mes o menys força o fent ús de la pinça en accions de: picar, estripar, pastar, modelar, emmotllar.....
·         2.4.1 Mostrar seguretat emocional i física per mitjà de propostes d’activitats en petit grup.
·         4.2.3 Gaudir de la pròpia acció i de les activitats proposades per l’educador/a.
·         8.3.1 Controlar el moviment del propi cos en la dansa.
·         8.3.2 Mostrar les pròpies emocions, interessos i preferències amb l’actitud corporal i amb l’expressió verbal.
·         8.3.3 Mantenir, durant un temps previst, la coordinació de moviments i variar-ne la velocitat.
Àrea 2: Descoberta de l’entorn
·         2.2.1. Observar tradicions pròpies de la festa d’en Serrallonga.
·         2.2.2. Conèixer elements característics de la festa d’en Serrallonga i dels oficis.
·         2.2.3. Identificar la disfressa del bandoler amb la figura i la festivitat del Serrallonga.
·         2.3.1. Mostrar una actitud de cura i respecte per l’entorn natural.3
·         2.3.2 Mostrar coneixement dels costums o reaccions de determinats éssers vius.
·         6.1.1. Explorar els elements dels seu entorn immediat: animals i plantes.
·         6.1.2. Escoltar i  identificar de manera intuïtiva  sons dels diferents animals o de l’entorn.
·         6.2.1 Identificar alguns estris emprats en els oficis.
Àrea 3: Comunicació i llenguatge
·         4.1.1 Completar ritmes, cantarelles i frases conegudes.
·         4.2.1 Mostrar atenció en les activitats orals.
·         4.2.2 Descriure alguns objectes, imatges i situacions presents.
·         8.1.1 Apreciar i discriminar les diverses textures, sabors i olors: fi/rugós, dolç/salat, ...
·         8.2.1 Comprendre i interpretar les cançons i els contes.
·         8.4.1.Treballar la capacitat de reconèixer sons específics per a desenvolupar l’atenció auditiva.
·         8.4.2.Discriminar i apreciar l es qualitats del so: so/silenci, fort/fluix i llarg/curt.
·         8.3.4 Reproduir sons rítmics amb les parts del cos.
·         8.4.3 Discriminar so-soroll-silenci
·         8.4.4 Discriminar diferents timbres d’instruments

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada