Què valorem?
·
Durant el
procés d’ensenyament-aprenentatge:
·
La
metodologia.
·
La
intervenció dels educadors.
·
L’agrupament
dels infants
·
L’adequació
dels espais, materials i el temps.
·
Les
activitats proposades i la seva planificació.
·
Els
objectius i continguts.
·
Actuació amb
els infants.
Com valorem?
Utilitzant instruments fàcils d’aplicar, que
permetin el registre i la consulta de la informació obtinguda per fer el
seguiment de cada activitat.
Quan?
Durant tot el procés de desenvolupament de la
unitat didàctica.
GRAELLA
AVALUACIÓ UNITAT DIDACTICA
| |||
SI
|
NO
|
Observacions
| |
ÌTEMS.
| |||
La metodologia ha estat adequada als infants?
| |||
La intervenció dels educadors ha sigut la adequada?
| |||
L’espai utilitzat ha estat l’adequat?
| |||
S’han obtingut els objectius esperats?
| |||
La planificació de la temporització ha estat
adequada a les activitats?
| |||
Els infants
han participat activament en les activitats?
| |||
Les
activitats proposades han sigut les correctes?
|
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada