Nom educador/a
|
Jasmina Pagès
Aromi,
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Títol de
l’activitat
|
Jo de gran
vull ser. Fem de pastissers.
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Edat:
|
P2, 2 a 3
anys.
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Grup:
|
Petit grup. 3
grups de 4 infants.
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Objectius
d’aprenentatge:
|
Àrea 1: Descoberta d’un mateix i
dels altres:
Àrea 2: Descoberta de l’entorn:
Àrea 3: Comunicació i llenguatge:
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Continguts
|
Àrea 1: Descoberta d’un mateix i
dels altres:
·
Procedimentals:
Coordinació dinàmica específica (oculomanual).
·
Conceptuals: Les possibilitats
perceptives i motores del propi cos.
·
Actitudinals: Col·laboració i
respecte amb els altres en relació a les seves pròpies accions durant les
activitats proposades en grup.
Àrea 2: Descoberta de l’entorn:
·
Procedimentals: Observació i experimentació d’objectes
i /o materials de l’entorn.
·
Conceptuals: Exploració dels materials i/o objectes
de l’entorn proper.
·
Actitudinals: Interès per l’exploració de diferents
objectes o materials
Àrea 3: Comunicació i llenguatge:
·
Procedimentals: Manipulació i
exploració de diferents tipus de materials per captar-ne les diferents
característiques.
·
Conceptuals: Exploració de la textura de diversos materials i/o
objectes
·
Actitudinals: Iniciació al respecte vers als companys
i educador/a
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Durada/temps:
|
60 minuts.
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Espai
|
L’activitat es
durà a terme a l’aula polivalent, ja que és l’espai més ampli, i al costat
disposem de la cuina.
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Desenvolupament:
|
Desenvolupament:
Prepararem 4 taules amb tots els
materials necessaris per elaborar una coca de xocolata.
A continuació col·locarem els
infants en grups de 3 a les diferents taules i començarem a realitzar la
nostre coca.
L’educador/a començarà a indicar
els diferents ingredients que utilitzarem i amb l’ajuda de l’educadora de
reforç anirem guiant els infants a fer la barreja del ingredients.
Desenvolupament:
Durant la barreja dels ingredients
descobriran les diferents textures que va adquirint la massa, i els diferents
sabors dels ingredients.
Un cop finalitzada la massa, ho
col·locaran en diferents motlles i l’educadora ho col·locarà a coure en el
forn.
Cloenda:
Finalment i per tal de fer
l’espera més amena, repassaran el noms dels ingredients i quin gust tenien.
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Recursos:
|
Materials fungibles:
·
Farina.
·
Sucre.
·
Oli.
·
Iogurt.
·
Llavat.
·
Llimona
·
Xocolata en pols.
·
Ous.
·
Decoració per a
pastisseria.
Materials no fungibles:
·
Culleres per remenar.
·
Motlles per el forn.
·
Forn
·
Bols.
Humans:
·
Educador/a
·
Educador/a de reforç.
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Adaptacions:
|
Per els
infants que tenen més dificultats per entendre el procediment de l’activitat
per la seva edat cognitiva ajudarem a l’infant amb un educador o educadora de
reforç i donant les consignes molt clares i simples.
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Avaluació activitat:
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
*Essent 0 la
valoració mínima i 4 la màxim
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Avaluació alumne
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
*Essent 0 la
valoració mínima i 4 la màxima
|
dijous, 24 de desembre del 2015
Jo de gran vull ser. Fem de pastissers.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada